ახალი ამბებირეკლამა

ბალანსი, დავალიანება, კრედიტი – სილქნეტი მარტივ გზებს გვთავაზობს

10 აგვისტო, 2021 • 5368
ბალანსი, დავალიანება, კრედიტი – სილქნეტი მარტივ გზებს გვთავაზობს

სატელეკომუნიკაციო სერვისით უწყვეტად სარგებლობისთვის მნიშვნელოვანია პირადი  ანგარიშისა და ბალანსი კონტროლი. სილქნეტის  ნებისმიერ მომსახურებაზე ანგარიშსწორება საკომისიოს გარეშე ხდება. მომხმარებელი თავად ირჩევს გადახდის მოსახერხებელ ფორმას – ონლაინ, კომპანიის ცენტრებში ან ნებისმიერ კომერციულ ბანკში.

დავალიანების გაგება შესაძლებელია რამდენიმე გზით:

მომსახურების პორტალი my silknet – ინტერნეტ ბანკის ანალოგია. მომხმარებელს სახლიდან გაუსვლელად, პორტალის გამოყენებით, შეუძლია მართოს სილქნეტის ქსელში ჩართული სერვისი: შეამოწმოს ბალანსი, საკუთარ ან სხვის ანგარიშზეგადაიხადოს ყოველთვიური გადასახადი, შეცვალოს პაკეტი, დაიმატოს თემატური პაკეტები ან სხვა შეთავაზებები. წვდომა ვებ გვერდზე 24 საათიანია და მომხმარებელს ნებისმიერ დროს შეუძლია ზემოთჩამოთვლილი ოპერაციების შესრულება.

SilkTV მენიუს კატეგორიაში „ჩემი SilkTV“ სრულ ინფორმაციას „ჩემი ინფო“ გვაწვდის: ანგარიშის ნომერს, გააქტიურებულ პაკეტებს, მოწყობილობის მონაცემებს და რა თქმა უნდა დაგროვილ დავალიანებას.

sms ნომერზე 90003 აბონენტი შეძლებს ანგარიშის ნომრის გაგზავნას სილქნეტის ბაზაში დაფიქსირებული  საკონტაქტო ნომრიდან და დავალიანებაზე ინფორმაციის მიღებას. 

როგორ შევაჩეროთ დროებით სილნეტის მომსახურება:

ახლა ზაფხულია და თუ ქალაქიდან გიწევთ ხანგრძლივად გასვლა, ან არ ცხოვრობთ იმ მისამართზე, მაგრამ სერვისი მაინც მოგეწოდებათ, შეგიძლიათ დროებით შეაჩეროთ სილქნეტის ნებისმიერი მომსახურება. ამით თავიდან აიცილებთ ზედმეტ გადასახადს. ანგარიშზე, სააბონენტო ტარიფის ნაცვლად, დაგერიცხებათ მხოლოდ სერვისის შენარჩუნების საფასური: ინტერნეტი/ტელევიზია – თვეში 5ლ; სატელეფონო მომსახურებაზე -თვეში 1,5ლ. 

დროებით შეჩერების მაქსიმალური პერიოდი  თერთმეტი თვეა.   ცხელი ხაზის 2100100 მეშვეობით, ან სერვის ცენტრში მოთხოვნის დაფიქსირებით, აბონენტი შეძლებს შეაჩეროს მომსახურება. იმ მომენტისთვის მომხმარებელს არ უნდა ერიცხებოდეს დავალიანება. 

დროებით შეჩერებული სერვისის გააქტიურებას  ნებისმიერ დროს შეძლებთ.

როგორ აღვადგინოთ ინტერნეტ სერვისი 10 დღით  3 ლარად?!

ინტერნეტზე წვდომა დავალიანების გამო არ შეგეზღუდებათ, თუ სილქნეტის „კრედიტს“ გაიქტიურებთ. როცა ვერ ახერხებთ სააბონენტოს სრულად დაფარვას, 3 ლარად გათიშული სერვისი 10 დღით ჩაგერთვებათ.  

  • მსურველს შეუძლია დაუკავშირდეს ცხელ ხაზს და იდენტიფიცირების შემდგომ ჩაირთოსკრედიტით მომსახურება.
  • აბონენტს ასევე შეუძლია  სილქნეტის ბაზაში დაფიქსირებული  საკონტაქტო ნომრიდან გააგზავნოს ანგარიშის ნომერი  მოკლე ტექსტური შეტყობინებით, ნომერზე 90001 და მიიღოს შემდგომი მოქმედების ინსტრუქცია.  
  • მომხმარებელი მომსახურების აღდგენას ასევე შეძლებს  სერვის ცენტრში „კრედიტზე“ განაცხადის შევსებით

ამ შეთავაზებით სარგებლობა შეუზღუდავად შეუძლია სილქნეტის აბონენტს. საჭიროა დეპოზიდზე იქონიოს შესაბამისი თანხა. 

მასალების გადაბეჭდვის წესი