მუსიკალური სტრიმინგ სერვისი Spotify 2020 წლის დასაწყისიდან საკუთარ პლატფორმებზე პოლიტიკურ რეკლამებს აღარ განათავსებს.
ინფორმაციას Spotify-ს სპიკერმა არაერთ გამოცემას, მათ შორის CNBC-ს და CNN-ს დაუდასტურა.
აშშ-ის 2020 წლის საპრეზიდენტო არჩევნების მოახლოების პარალელურად, ტექნოლოგიური კომპანიები ჩართულები არიან დებატებში, თუ როგორ გაუმკლავდნენ პოლიტიკურ რეკლამებს.
CNN-ის თანახმად, Spotify-ში აცხადებენ, რომ არ აქვთ შესაძლებლობა, პასუხისმგებლიანად შეამოწმონ პოლიტიკური რეკლამები და ტექნიკური შესაძლებლობების არქონის გამო ამბობენ მათ განთავსებაზე უარს.
„ამ გადაწყვეტილებას გადავხედავთ იმის პარალელურად, რომ ვაგრძელებთ ჩვენი შესაძლებლობების განვითარებას“, – აცხადებს კომპანიის სპიკერი.
კომპანიის ეს გადაწყვეტილება მხოლოდ აშშ-ს ეხება, რადგან, CNN-ის თანახად, სწორედ შტატების ბაზარია ერთადერთი, სადაც „სპოტიფაი“ პოლიტიკურ რეკლამებს ყიდის.
პოლიტიკურ რეკლამაზე ყველაზე მკვეთრი მიდგომა ამ დრომდე ტვიტერს აქვს, რომელმაც ოქტომბერს განაცხადა, რომ სრულად კრძალავს პოლიტიკურ რეკლამას.
CNBC-ის თანახმადვე, ფეისბუკს საწინააღმდეგო მიდგომა აქვს და უარს აცხადებს კანდიდატების რეკლამების აკრძალვაზე/მოხსნაზე იმ შემთხვევაშიც კი, თუკი რეკლამა ცრუ ინფორმაციას შეიცავს.