ახალი ამბები

GNCC: მაუწყებლების უმეტესობა ყველაზე დიდ დროს “ქართულ ოცნებას” უთმობს

1 სექტემბერი, 2016 •
GNCC: მაუწყებლების უმეტესობა ყველაზე დიდ დროს “ქართულ ოცნებას” უთმობს

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ  საპარლამენტო არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგის მეორე შუალედური ანგარიში გამოაქვეყნა.  ანგარიშის თანახმად, მაუწყებლები ყველაზე დიდ დროს “ქართულ ოცნებას” უთმობს.

წინასაარჩევნო პროცესის მეორე შუალედური ანგარიში 2016 წლის 8 ივლისიდან 8 აგვისტომდე პერიოდს მოიცავს, ხოლო  დაკვირვების საგანი არის:  წინასაარჩევნო რეკლამა; წინასაარჩევნო დებატები; ახალ ამბები და საზოგადოებრივ-პოლიტიკური გადაცემები; წინასაარჩევნო აგიტაცია.

ანგარიშის თანახმად, საზოგადოებრივი მაუწყებლის  საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 30.2%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 24.5%, „თავისუფალ დემოკრატებს“- 11.3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 30.4%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 20.7%, „თავისუფალ დემოკრატებს“- 10.7%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

საზმაუ

საზოგადოებრივი მაუწყებლის აჭარის ტელევიზიის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 44.9%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 17.3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 37.6%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ -29.3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%– ზე ნაკლები .

აჭარის ტელევიზია

ანგარიშის მიხედვით, “რუსთავი 2”-ის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 25%, „ქართულ ოცნებას“- 23.7%, „სახელმწიფო ხალხისათვის“- 12.9%, „თავისუფალ დემოკრატებს“ -12.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 32.1%, „ქართულ ოცნებას“- 29.8%, „თავისუფალ დემოკრატებს“- 11.6%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

კომისიის ცნობით, „რუსთავი 2“–ის მიერ საჯაროდ არ გამოცხადებულა და კომისიაში წარმოდგენილი არ არის მაუწყებლის ყოველკვირეული ინფორმაცია პოლიტიკური რეკლამის/აგიტაციისათვის გამოყოფილი დროის და საეთერო დროის ტარიფებისა და გაწეული მომსახურების შესახებ.

რუსთავი 2

ტელეკომპანია “GDS”-ის საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს  ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 44.5%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 14.6%, „რესპუბლიკელებს“- 11.9%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

GDS

ამავე ანგარიშით, ტელეკომპანია “იმედის” საინფორმაციო გამოშვებებში3 საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 47.3%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 19.9%, „რესპუბლიკელებს“ – 11.4%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები, ხოლო საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 29% და „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 27.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

TV იმედი

ტელეკომპანია “მაესტროს” საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 48.4%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ -15.2%, „რესპუბლიკელებს“- 11%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები . საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 33.6%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 28.6%, „თავისუფალ დემოკრატებს“- 10.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები.

მაესტრო

“კავკასიის” საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 32.6%, „ქართულ ოცნებას“ – 29.6%, „თავისუფალ დემოკრატებს“- 12.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 38.8%, „ქართულ ოცნებას“ – 32%, ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები.

კავკასია

“იბერია TV“-ს საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს4 ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 39.2%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 16.6%, „სახელმწიფო ხალხისთვის“- 11.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

იბერია TV

„ტელეკომპანია პირველის“ საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 31.8%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 16.5%, „სახელმწიფო ხალხისთვის“- 11.2%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 31.2%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 21.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%– ზე ნაკლები.

TV პირველი

“მედია-კავშირი ობიექტივის“ საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „პატრიოტთა ალიანსი–გაერთიანებულ ოპოზიციას“ – 26.2%, „ქართულ ოცნებას“- 17.4%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ -12.6%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „პატრიოტთა ალიანსი–გაერთიანებულ ოპოზიციას“ – 25.4%, „ქართულ ოცნებას“- 17.6%, „ლეიბორისტებს“- 13.9%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 11.7%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

ობიექტივი

“ტაბულას” საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს  ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ქართულ ოცნებას“ – 38%, „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“- 32.5%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

ტაბულა

„პალიტრა TV“-ს საინფორმაციო გამოშვებებში საუკეთესო დროს ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 39.5%, „ქართულ ოცნებას“- 25.3%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლებ. საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში ყველაზე მეტი დრო დაეთმო „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ – 38.7%, „ქართულ ოცნებას“- 27.4%, „რესპუბლიკელებს“- 12.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.

 

პალიტრა news

მასალების გადაბეჭდვის წესი