ნეტგაზეთი | სილქნეტის მომსახურების ოფისები დროებით იკეტება სილქნეტის მომსახურების ოფისები დროებით იკეტება – Netgazeti
RU | GE  
სილქნეტის მომსახურების ოფისები დროებით იკეტება

სილქნეტის მომსახურების ოფისები დროებით იკეტება

შექმნილი რეალობიდან გამომდინარე,15 სექტემბრიდან, ჩვენი მომხმარებლებისა და სერვისცენტრის თანამშრომლების ჯანმრთელობის უსაფრთხოების დაცვის მიზნით, დროებით დაიხურება მომსახურების ოფისები თბილისსა და რეგიონებში.

პანდემიის პირველი დღიდან კომპანია ითვალისწინებდა საქართველოს მთავრობის მიერ დადგენილ რეგულაციებს. ამასთან, ავითარებდა სხვადასხვა პროდუქტს თუ მომსახურებას, რათა მომხმარებლებისთვის დისტანციურადაც ხელმისაწვდომი ყოფილიყო ყველა აუცილებელი სერვისი

დღესაც, ისევე როგორც პანდემიის საწყის დღეებში, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს სხვადასხვა ონლაინ მომსახურებით ისარგებლოს, რათა ოფისში მისვლის აუცილებლობა მოიხსნას.

24 საათიან რეჟიმში იმუშავებს სილქნეტის ქოლ ცენტრი 2 100 100; ონლაინ დახმარება და ფეისბუქის მესინჯერი;

 მობილური ქსელისთვის: 

  • სიმ ბარათის შეძენასაქართველოს ფოსტის 81 სერვის ცენტრიდან არის შესაძლებელი;
  • სიმ ბარათის შეცვლა და პორტირება –  შეკვეთა ხდება საიტზე http://salerequest.silknet.com/ და მოქმედებს მიტანის სერვისი
  • ცნობის გაცემაშესაძლებელია დისტანციურად 

ფიქსირებული ქსელისთვის:

  • ტელეფონის დადგმა/აღდგენა, მისამართის ცვლილება, ჩართული სერვისის გაუქმებადისტანციურად მოხდება;
  • სერვისის გაუქმების შემთხვევაში, მომხმარებელს მიეცემა საშუალება მოწყობილობები ჩააბაროს ოფისების გახსნის შემდეგ;
  • დავალიანების გადანაწილება და ცნობის გაცემა  დისტანციურად შესრულდება;
  • პულტის შეძენისას მიტანის სერვისი მოემსახურება მხოლოდ თბილისს;

აპლიკაციით mysilknet (მობილური ქსელი) და პორტალით mysilknet.com (ფიქსირებული ქსელი) შესაძლებელია სერვისის მართვაბალანსის ნახვა, პაკეტის ცვლილება, ანგარიშსწორება და სხვა.

სილქნეტი გისურვებთ ჯანმრთელობას!

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი