ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის მონაკვეთისთვის ბაქომ 489 მილიონამდე დოლარი გამოყო

აზერბაიჯანის სახელმწიფო ნავთობის ფონდმა ბაქო-თბილისი-ყარსის პროექტის ფარგლებში საქართველოსთვის, 2007 წლის 21 თებერვლიდან 2014 წლის 30 ივლისის ჩათვლით 489 აშშ მილიონი დოლარი გამოყო. ინფორმაციას აზერბაიჯანში ოფიციალურ წყაროებზე დაყრდნობით აზერბაიჯანის მედია ავრცელებს. 

გამოცემა trend.az-ის ინფორმაციით, აზერბაიჯანისა და საქართველოს მთავრობებს შორის შეთანხმების შესაბამისად, აზერბაიჯანმა პროექტისთვის თანხები მსოფლიო ბანკის მეშვეობით გადმორიცხა. 

 

trend.az-ის ინფორმაციითვე, 2014 წლის პირველ ნახევარში აზერბაიჯანის მიერ პროექტში დახარჯული თანხის ოდენობა 24,9 მილიონი აშშ დოლარს შეადგენს. 

 

ბაქო-თბილისი-ყარსის პროექტის ფარგლებში იგეგმება ახალი 105 კილომეტრიანი სარკინიგზო მაგისტრალის მშენებლობა. ამის გარდა, საქართველოში რეკონსტრუირებული იქნება ახალქალაქი-მარაბდა-თბილისის სარკინიგზო მონაკვეთი, რომლის ტვირთის გამტარიანობამ წელიწადში 15 მილიონ ტონამდე უნდა შეადგინოს.


მასალა მომზადებულია პროექტ “სამხრეთ კავკასიის ამბების” ფარგლებში ჰაინრიჰ ბიოლის ფონდის მხარდაჭერით. პროექტის ფარგლებში მომზადებული ტექსტები შეიცავს იმ ტერმინოლოგიას, რომელიც აფხაზეთის, სამხრეთ ოსეთის და მთიანი ყარაბაღის თვითაღიარებულ რესპუბლიკებში გამოიყენება. მასალებში გამოთქმული მოსაზრებები შესაძლოა არ ემთხვეოდეს ჰაინრიჰ ბიოლის ფონდის და ნეტგაზეთის პოზიციას. 
 
   


 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ნეტგაზეთი