ჰიპერმარკეტი სავაჭრო ცენტრში 9000 კვადრატულ მეტრ ფართობს დაიკავებს.
ბრენდი „კარფური“ 1958 წელს შეიქმნა. „სანდოობა, მზრუნველობა და პოზიტიურობა, ბრენდის პოპულარობასა და მდგრად განვითარებას განაპირობებს. „კარფურის“ მაღალი სტანდარტები ქართველი მოხმარებლისთვისაც გახდება ხელმისაწვდლომი.“ – ნათქვამია კომპანიის მიერ, პრესისათვის გავრცელებულ ინფორმაციაში.
„კარფურის“ ჰიპერმარკეტის გახსნას „თბილისი მოლში“ საქართველოს მთავრობის წარმომადგენლები დაესწრებიან.