ახალი ამბებირეკლამა

ტურისტერი 2024: რას უნდა ველოდოთ წელს ტურიზმის სამიტისგან?

28 ნოემბერი, 2024 •
ტურისტერი 2024: რას უნდა ველოდოთ წელს ტურიზმის სამიტისგან?

ტურიზმის სამიტი „ტურისტერი 2024“ სულ მალე აიღებს სტარტს. სამიტის ფორმატი მოიცავს სიტყვით გამოსვლებს, პანელურ დისკუსიებს, ვორკშოპებს, ბიზნეს გამოფენას და ნეთვორქინგ საღამოს.

ტურისტერი 2024 საინტერესო მონაწილეებით და თემებით იქნება დატვირთული. 35-მდე უცხოელი და ადგილობრივი სპიკერი დამსწრე საზოგადოებას გაუზიარებს ცოდნასა და გამოცდილებას 3 ძირითადი საკითხის ირგვლივ:

  • ტექნოლოგიები ტურიზმში
  • მდგრადობა
  • წინსვლა

ტურისტერის მთავარ სცენაზე სპიკერებად წარდგებიან ტურიზმის სფეროს მსოფლიოში ცნობილი კომპანიები, Booking.com, AirDNA, Amadeus, და ა.შ.

Booking.com-ის წარმომადგენელი რუმინეთის ოფისიდან ისაუბრებს საქართველოს და მსოფლიო მასშტაბით მოგზაურობის ტენდენციებზე. ასევე, თუ როგორ იყენებს Booking.com ხელოვნურ ინტელექტს სტუმრის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად და ტურიზმში მდგრადი პრაქტიკის დასანერგად.

Amadeus-ის უფროსი მენეჯერი, გლობალურ მონაცემებზე დაყრდნობით გაგვიზიარებს საქართველოს ტურისტული ბაზრის თავისებურებებს, სეზონურობას, ასევე ისაუბრებს საქართველოს პოზიციონირებაზე კონკურენტ ტურისტული დანიშნულების ადგილებთან მიმართებაში. ამასთანავე, Amadeus მსმენელებს მიაწოდებს ინფორმაციას შემდგომი 6-12 თვის განმავლობაში ფრენების მოთხოვნაზე და ძიების ტენდენციებზე.

AirDNA-ის წარმომადგენელი, ჯეიმს კინერსლი, თავის გამოსვლაში აპარტოტელების და აპარტამენტების მონაცემებზე დაყრდნობით ისაუბრებს ქალაქის პოზიციონირებაზე და ადგილობრივი ბაზრისთვის გაყიდვების პოტენციალზე. მნიშვნელოვანი აქცენტი გაკეთდება ბათუმი და თბილისის სურათზე და მათ მიმართებაზე კონკურენტ ქალაქებთან.

გარდა სიტყვით გამოსვლებისა, სამიტის მსვლელობისას გაიმართება პანელური დისკუსიები შემდეგ თემებზე: უნარები სტუმარმასპინძლობაში, მდგრადობა და ტექნოლოგიები, უძრავი ქონება და სტუმარმასპინძლობა, სადაც ინდუსტრიის წარმომადგენლები სიღრმისეულად განიხილავენ აღნიშნულ თემებს.

სამიტზე ასევე გაიმართება ვორქშოფების სერია. სპეციალურად სასუტმროებისთვის ვორქშოპს გამართავს კომპანია Exely, რომელიც სასტუმროებს სთავაზობს თანამედროვე ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს მარკეტინგის და გაყიდვების გასაზრდელად. აპარტოტელების და ბინების მფლობელებისთვის განსაკუთრებით საინტერსო იქნება AirDNA-ს ვორქშოპი, სადაც კომპანიის წარმომადგენელი დამსწრეებს დეტალურად გააცნობს AirDNA-ს ხელსაწყოებს აპარტოტელების და ბინების უკეთ სამართავად. ამასთანავეე, მდგრადობის თემატიკას დაეთმობა ლურჯი ეკონომიკის ვორქშოპიც.

სიტყვით გამოსვლების, პანელური დისკუსების და ვორქშფოების გარდა, სამიტზე ბიზნეს გამოფენა გაიმართება, ხოლო ნეთვორქინგ საღამოზე დამსწრეებს ახალი საინტერესო კონტაქტების დამყარების შესაძლებლობა ექნებათ.

ღონისძების ჩატარების ადგილი და თარიღი:

  • 2024 წლის 6-7 დეკემბერი,
  • ბათუმი, სასტუმრო ჰილტონი

ბილეთების შეძენა შესაძლებელია ვებ-გვერდზე: https://tourister.ge/ka/home

ტურისტერი 2024-ის ორგანიზატორია” ა(ა)იპი „ტურიზმის ინსტიტუტი“ (www.tourisminstitute.ge ) და ციფრული მარკეტინგის სააგენტო „შინდი ( www.shindi.ge  ).“

გენერალური სპონსორები: საქართველოს ბანკი ბიზნესი, ბეტა პრინტი.

სპონსორები: USAID, სასტუმრო კოლიზეუმ მარინა, გურუ ჰოლდინგი, Exely, TripCamp.

მასალების გადაბეჭდვის წესი