კორონავირუსი: რა ელის მედიის სარეკლამო შემოსავლებს?

მსოფლიოსა და საქართველოში კორონავირუსით გამოწვეული პრობლემებების გამო არაერთი ბიზნესი კრიზისის პირასაა: იხურება საწარმოები, სავაჭრო ობიექტები, ტურისტული კომპანიები, სასტუმროები, კვების ობიექტები და ა.შ. შემოსავლების კლების გამო კი მოსალოდნელია, რომ ისინი მკვეთრად შეამცირებენ ან შეწყვეტენ სარეკლამო დანახარჯებს. აღნიშნული პირდაპირ აისახება განსაკუთრებით იმ მედიასაშაულებების მუშაობაზე, რომელთა შემოსავლის წყარო კომერციული რეკლამაა. განსაკუთრებით რთული მდგომარეობის წინაშე აღმოჩნდებიან ის მედიასაშუალებები, რომლებიც … ვრცლად კორონავირუსი: რა ელის მედიის სარეკლამო შემოსავლებს?