ახალი ამბები

გზების დეპარტამენტმა რიკოთის მეოთხე მონაკვეთის მშენებლობაზე ხელშეკრულება გააფორმა

16 იანვარი, 2020 •
გზების დეპარტამენტმა რიკოთის მეოთხე მონაკვეთის მშენებლობაზე ხელშეკრულება გააფორმა

საავტომობილი გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, რიკოთის საუღელტეხილო გზის ბოლო, მეოთხე მონაკვეთის მშენებლობაზე ხელშეკრულება საერთაშორისო ტენდერში გამარჯვებულ კომპანიასთან გაფორმდა.

დეპარტამენტის ცნობითვე, საერთაშორისო ტენდერში გაიმარჯვეს ერთობლივმა საწარმოებმა  “Guizhou Highway Engineering Group-მა” და “ჩინეთის ეროვნულმა ტექნიკურმა ექსპორტისა და იმპორტის კორპორაციამ”.

რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს სსიპ-მა კომპანიასთან ხელშეკრულება დღეს, 16 იანვარს გააფორმა. რიკოთის საუღელტეხილო გზის ბოლო, მეოთხე, მონაკვეთის მშენებლობას აზიის განვითარების ბანკი დაახლოებით 600 მლნ ლარით აფინანსებს.

“რიკოთის საუღელტეხილო გზის შორაპანი-არგვეთის მონაკვეთის მშენებლობას  582 777 310 ლარით აზიის განვითარების ბანკი აფინანსებს. ამ მონაკვეთზე აშენდება 14.7 კმ. ცემენტ-ბეტონის 4- ზოლიანი გზა,  14 ხიდი და 12 გვირაბი. სამუშაოების დასრულებას 3 წელი დასჭირდება. შორაპანი-არგვეთის მონაკვეთის 14.7-კმ-იანი გზა ავტოტრანსპორტს გაუადვილებს მთაგორიან მონაკვეთებში, ხევებსა და მდინარეებზე გადაადგილებას.  ამჟამად რიკოთის საუღელტეხილო გზის ორ მონაკვეთზე სამშენებლო სამუშაოები აქტიურად მიმდინარეობს, ხოლო ერთ მონაკვეთზე დაწყებულია სამობილიზაციო სამუშაოები”, – წერია განცხადებაში.

გზების დეპარტამენტში აცხადებენ, რომ რიკოთის უღელტეხილზე, საერთო ჯამში, დაგეგმილია 51.6 კმ-მდე სიგრძის გზის მშენებლობა, რომელიც 96 ხიდსა და 53 გვირაბს მოიცავს:

“საბოლოო ჯამში, რიკოთის საუღელტეხილო გზა აღმოსავლეთ-დასავლეთის დერეფნის მანძილს 30 კილომეტრით შეამცირებს, ხოლო წითელი ხიდიდან-სარფამდე მგზავრობის დრო განახევრდება და ამ მანძილის დაფარვას 8 საათის ნაცვლად 4-4.5 საათი დასჭირდება”.

მასალების გადაბეჭდვის წესი