PISA-ს განათლების კვლევაში საქართველოს შედეგები გაუარესებულია

მოსწავლეთა შეფასების საერთაშორისო პროგრამის (PISA-ს) უახლესი კვლევით, კითხვაში, მათემატიკასა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში 15 წლის ქართველ მოსწავლეებს კვლევაში მონაწილე ქვეყნების საშუალო მაჩვენებელზე დაბალი შედეგი აქვთ. გარდა ამისა, საქართველომ წინა კვლევასთან შედარებით სამივე კატეგორიაში გაუარესებულ შედეგები აჩვენა. PISA-ს კვლევა ავტორიტეტული კვლევაა, რომელსაც ეკონომიკური განვითარებისა და თანამშრომლობის ორგანიზაცია (OECD) ატარებს სამ წელიწადში ერთხელ. ის აფასებს მოზარდების უნარებს კითხვაში, … ვრცლად PISA-ს განათლების კვლევაში საქართველოს შედეგები გაუარესებულია