ფესტივალზე ჯამში 135 ჯილდო გაიცა, მათგან ყველაზე მნიშვნელოვანი, ფესტივალის გრან პრი კი გადაეცა სააგენტო Voskhod-ს.
ვიდეოში, რომელიც სააგენტომ ტელეარხ „დოჟდისთვის“ მოამზადა, ნაჩვენებია ტყუპი ბავშვების ამბავი. მათგან ერთი „დოჟდს“ უყურებს მეორე კი – ტელეკომპანია „რასიას“ . ბავშვებს პასუხები კითხვებზე: ვინ ვართ ჩვენ? რა არის გენდერული თანასწორობა? ვინ არიან რუსეთის მტრები? – სხვადასხვანაირი აქვთ.
ვიდეოს მთავარი მესიჯია – „ჩვენ ვართ ის, რასაც ვუყურებთ“.
სარეკლამო სააგენტო Voskhod-ი ასევე წლის საუკეთესო დამოუკიდებელ სააგენტოს აღიარეს.
ჯამში წელს ფესტივალის საკონკურსო ნაწილში 700-ზე მეტი განაცხადი შევიდა. მათგან ჟიურის წევრებმა ქართულ სააგენტოებზე შემდეგნაირად გაანაწილეს პრიზები:
წელს ფესტივალში მონაწილეობას მსოფლიოს 20-ზე მეტი ქვეყნის სარეკლამო სააგენტო იღებდა. Ad Black Sea 2019-ის მიზანი საქართველოში სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარება, სარეკლამო პროდუქტების ხარისხის გაზრდა და ამასთან, მსოფლიო რუკაზე საქართველოს, როგორც კრეატიული ინდუსტრიის ამომავალ და საკმაოდ დიდი პოტენციალის მქონე ქვეყანად პოზიციონირებაა.
_______________
მთავარი ფოტოზე: კადრი WINDFOR’S-ის ვიდეოდან ZDe