ახალი ამბებირეკლამა

„ჩვენ ვართ ის, რასაც ვუყურებთ“ – რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალის გამარჯვებულები

22 სექტემბერი, 2019 • 1687
„ჩვენ ვართ ის, რასაც ვუყურებთ“ – რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალის გამარჯვებულები

22 სექტემბერს, ბათუმში, ფესტივალ Ad Black Sea-ს დასკვნითი ღონისძიება გაიმართა, სადაც გამოვლინდნენ გამარჯვებულები.

ფესტივალზე ჯამში 135 ჯილდო გაიცა, მათგან ყველაზე მნიშვნელოვანი, ფესტივალის გრან პრი კი გადაეცა სააგენტო Voskhod-ს.

ვიდეოში, რომელიც სააგენტომ ტელეარხ „დოჟდისთვის“ მოამზადა, ნაჩვენებია ტყუპი ბავშვების ამბავი. მათგან ერთი „დოჟდს“ უყურებს მეორე კი – ტელეკომპანია „რასიას“ . ბავშვებს პასუხები კითხვებზე: ვინ ვართ ჩვენ? რა არის გენდერული თანასწორობა? ვინ არიან რუსეთის მტრები? – სხვადასხვანაირი აქვთ.

ვიდეოს მთავარი მესიჯია – „ჩვენ ვართ ის, რასაც ვუყურებთ“.

სარეკლამო სააგენტო Voskhod-ი ასევე წლის საუკეთესო დამოუკიდებელ სააგენტოს აღიარეს.

ფესტივალის საუკეთესო ქართული საგენტო WINDFOR’S-ი გახდა.

ჯამში წელს ფესტივალის საკონკურსო ნაწილში 700-ზე მეტი განაცხადი შევიდა. მათგან ჟიურის წევრებმა ქართულ სააგენტოებზე შემდეგნაირად გაანაწილეს პრიზები:

საუკეთესო კონკურსში:

  • WINDFOR’S – „ძე“ –  (სოციალური კამპანია და ქველმოქმედება)
  • WINDFOR’S – სარგებელი და ემოცია– (ბრენდის გარემოება და დიზაინი)

ოქროს პრიზიორები:

  • ABK – Mose’s Roller – (სხვა მომხმარებლის პროდუქტი)
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (ხმის დიზაინი)
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (PR კამპანია)
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (კრეატიული კამპანია ქველმოქმედებისთვის)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (მუსიკალური ნაწილი)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (პროდუქტის დიზაინი და არტ დაირექშენი)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (სოციალური რეკლამა და ქველმოქმედება)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (ინტეგრირებული სარეკლამო კამპანია)

ვერცხლის პრიზიორები:

  • ABK – Mose’s Roller – (პრინტი & ხელნაკეთი გამოცემა: არტ დაირექშენი)
  • HOLMES&WATSON – Nair Nairi Octopus – (შეფუთვა)
  • Walter Thompson Metro – Ordinary Santas – (კინემატოგრაფია)
  • Walter Thompson Metro – Home That Fits More – (ვიზუალური ეფექტები)
  • Walter Thompson Metro – Ordinary Santas – (პროდუქტის დიზაინი, არტ დაირექშენი)
  • Walter Thompson Metro – Challenging Discounts – (პრომოუშენი)
  • Leavingstone – Working Dead – (ტექსტი)
  • Leavingstone – Knowledge Leads To Freedom – (სოციალური რეკლამა და ქველმოქმედება)
  • METRO PRODUCTION – Born Independent – (სოციალური პსუხისმგებლობა /იმიჯი)
  • Redberry – Hear Me Anthem – [FMCG]
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (სოციალური რეკლამა და ქველმოქმედება)
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (მუსიკა)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (სოციალური რეკლამა და ქველმოქმედება)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – [PROMOTION & ACTIVATION CAMPAIGNS]
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (PR კამპანია)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – [USE OF SPECIAL EVENTS, STUNTS, SPONSORSHIP, PROMOTIONS]
  • WINDFOR’S – Dinner With Georgia – [CREATIVE EFFECTIVENESS FOR CHARITY/NON-PROFIT]

ბრინჯაოს პრიზიორები:

  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (პროდუქტისა და ბრენდის ინტეგრაცია)
  • WINDFOR’S – Benefits & Emotions – (PR კამპანია)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (სოციალური რეკლამა და ქველმოქმედება)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (ილუსტრაცია და ფოტოგრაფია)
  • WINDFOR’S – DZE_Georgian Project – (კორპორატიული ბრენდინგი)
  • Watergunz – Sound Of Indifference – (პროდუქტის დიზაინი, არტ დაირექშენი)
  • Watergunz – Want to eat something delicious? – (ვიზუალური ეფექტები)
  • Redberry – Hear Me Anthem – (პრომოუშენი)
  • Redberry – Hear Me Anthem – (რადიო &აუდიო: კასტი & პერფორმანსი)
  • Redberry – Hear Me Anthem – (კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა (CSR) / კორპორატიული იმიჯი)
  • METRO PRODUCTION – Born Independent – (მუსიკა)
  • METRO PRODUCTION – Born Independent – (დაირექშენი)
  • Leavingstone – Knowledge Leads To Freedom – (PR კამპანია)
  • Leavingstone – Knowledge Leads To Freedom – (ინტეგრირებული ბრენდის კამპანია)
  • Leavingstone – Working Dead – (არხის კამპანია)
  • Kollektiv – Tbilisi Architecture Biennial – (კორპორატიული ბრენინგი)
  • ABK – Grab Popcorn – (პროდუქციის დიზაინი, არტ დაირექშენი)
  • ABK – Grab Popcorn – (სინემატოგრაფია)
  • ABK – Grab Popcorn – (დაირექშენი)

გაიგე მეტი ფესტივალის შესახებ: კრეატიულობა, ჰუმანიზმი და სისადავე რეკლამაში – საერთაშორისო ფესტივალის ქრონიკა

წელს ფესტივალში მონაწილეობას მსოფლიოს 20-ზე მეტი ქვეყნის სარეკლამო სააგენტო იღებდა. Ad Black Sea 2019-ის მიზანი საქართველოში სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარება, სარეკლამო პროდუქტების ხარისხის გაზრდა და ამასთან, მსოფლიო რუკაზე საქართველოს, როგორც კრეატიული ინდუსტრიის ამომავალ და საკმაოდ დიდი პოტენციალის მქონე ქვეყანად პოზიციონირებაა.

_______________

მთავარი ფოტოზე: კადრი WINDFOR’S-ის ვიდეოდან ZDe

მასალების გადაბეჭდვის წესი