კომპანიებმა საკომისიოს პროცენტი დამოუკიდებლად განსაზღვრეს.
კომპანია „ნოვა ტექნოლოჯის“ მარკეტინგის სამსახურში ახცადებენ, რომ მობილური კომპანიების- „მაგთის“, „ჯეოსელის“ და „ბილაინის“ აბონენტებს მომსახურეობისათვის ჩარიცხული თანხის 4 პროცენტი ჩამოეჭრებათ.
„ნოვა ტექნოლოჯის“ მარკეტინგის სამსახურში აცხადებენ, რომ 2013 წლის 1 აპრილამდე აბონენტების მომსახურების თანხას მობილური ოპერატორები იხდიდნენ. თუმცა 1 აპილიდან მათ მომსახურების თანხის გადახდაზე უარი განაცხადეს.
„ნოვა ტექნოლოჯი“ ადგილობრივ ბაზარზე 2007 წლიდან ოპერირებს.
4 პროცენტს ჩამოაჭრის მომხმარებელს კომპანია „OSPM“–ი. რაც ყოველ ჩარიცხულ 1 ლარზე 4 თეთრი იქნება.
მომხმარებელს მომსახურების თანხას არ ჩამოაჭრის „საქართველოს ბანკი“. ბანკის გადაწყვეტილებით, მისი ინტერნეტბანკის, მობილბანკის, ბანკომატების, ასევე თვითმომსახურების ტერმინალების (Express Pay) მეშვეობით მობილური ტელეფონის ბალანსის შევსების საკომისიო განისაზღვრა 0%– ით.
საქართველოს ბანკს 745 თვითმომსახურების ტერმინალი, ასევე უახლესი თაობის მობილბანკი და ინტერნეტბანკი აქვს.
სწრაფი გადახდების სეგმენტში ოთხი კომპანია ოპერირებს. „თიბისი ფეით“ სარგებლობისას მომხმარებელს ჩარიცხული თანხის 4 პროცენტი ჩამოეჭრება.