საქართველოში მაუწყებლობიდან მიღებულმა შემოსავალმა შარშან 76.3 მლნ ლარი შეადგინა. აქედან 69.3 მლნ ლარი (90.8%) სატელევიზიო, ხოლო 7 მლნ ლარი (9.2%) – რადიო მაუწყებლობაზე მოდიოდა.
სატელევიზიო მაუწყებლებმა რეკლამიდან 53 853 289 ლარი მიიღეს შემოსავლის სახით, 4 414 644 ლარი – სპონსორობიდან, 121 565 ლარი კი – ტელეშოფინგიდან.
რადიომაუწყებლების შემთხვევაში შემოსავლების წყაროები და მოცულობა ასე გამოიყურება: 3 844 670 ლარი – რეკლამიდან, 1 935 794 ლარი – სპონსორობიდან, 9 35 625 ლარი – შემოწირულობიდან და 27 915 ლარი – ტელეშოფინგიდან.
გასული წლის მონაცემებით, მაუწყებლობის ტრანზიტს საქართველოში 82 ოპერატორი ეწეოდა, რომლებიც 137 ათას აბონენტს ემსახურებოდნენ. მათ მიერ მიღებულმა შემოსავალმა კი – 13.7 მლნ ლარი შეადგინა.
მაუწყებლობისა და მაუწყებლობის ტრანზიტის განმხორციელებელი კომპანიების მიერ გასულ წელს მიღებული შემოსავლების შესახებ ინფორმაცია საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ დღეს გამოაქვეყნა.