უკვე ერთი წელია, რაც საქართველოში Glovo-ს სოციალური ინიცატივა, „კურიერებისთვის“ ამოქმედდა

ერთი წლის წინ, Glovo-, მსოფლიოს ერთერთმა მოწინავე ტექნოლოგიურმა კომპანიამ, სოციალური ინიციატივა, „კურიერებისთვისდაანონსა.

ინიციატივა განსაკუთრებულია იმით, რომ გიგეკონომიკაში ჩართული ადამიანებისათვის,  ის ადგენს სოციალური უფლებების სრულიად განსხვავებულ სტანდარტს, რომელიც მოიცავს სამართლიან ანაზღაურებას, გაუმჯობესებულ დაზღვევას, გაძლიერებულ უსაფრთხოებასა და კურიერთა საზოგადოებაზე ზრუნვას. საქართველო მსოფლიოში ერთერთი პირველი ქვეყანაა, სადაცკურიერებისთვისამოქმედდა

პროექტის მიზანია Glovo- პარტნიორი კურიერიერებისთვის უკეთესი  სოციალური უფლებების უზრუნველყოფა და დაწყების დღიდან, ის მათ სხვადასხვა სარგებელს სთავაზობს:

გარდა ამისა, Glovo- პარტნიორ კურიერებს მისცა წვდომა EASST-ის უსაფრთხოების კურსებზე. ამ სესიებში, მონაწილეობა მიიღო 900-მა პარტნიორმა კურიერმა. მათ მოტოციკლებისა თუ მანქანების უსაფრთხო მართვის და პირველადი სამედიცინო დახმარების უნარჩვევები გაიმუჯობესეს. 

ინიციატივის ამოქმედებიდან 1 წლის შემდეგ, შესაძლებელია თამამად ითქვას, რომ ყველა ქვეყანაში ანაზღაურების ყოველკვირეული ზრდა დაფიქსირდა. მაგალითად, საქართველოში, ყოველკვირეული შემოსავალი თითქმის 24%-ით გაიზარდა. ასევე, ზემოთ აღნიშნულმა ბენეფიტებმა, დადებითად იმოქმედა პლატფორმაზე დარეგისტრირებული პარტნიორი კურიერების მოტივაციაზესაქართველოში, აპლიკაციაში დარეგისტრირებიდან ერთი თვის შემდეგ, კურიერების 90%, კვლავ სარგებლობენ პლატფორმით, ხოლო სამი თვის შემდეგეს მაჩვენებელი 73%-ია. ბენეფიტები ხელმისაწვდომია ყველა კურიერისთვის, საქართველოს 10-ვე ქალაქში, სადაც Glovo ოპერირებს


ნიკა
ლასარეიშვილი, Glovo- პარტნიორი კურიერი

„Couriers Pledge-ის ფარგლებში, ორი ინიციატივით ვისარგებლე: პირველი, ესაა ჯანმრთელობის დაზღვევა და მეორე, ლოალურობის პროგრამა. 8 თვის წინ, როდესაც ჩემი შვილი დაიბადა, სამედიცინო ხარჯების ნაწილი, სწორედ Glovo- აანაზღაურა. რაც, ჩემთვის, როგორც კომპანიის პარტნიორისთვის, მნიშვნელოვანი ნაბიჯი იყო. ასევე, ლოიალურობის პროგრამის ფარგლებში, უკვე მივიღე ლოიალურობის ბონუსი. ვფიქრობ, მსგავსი ინიციატივები, მეტად ზრდის კურიერების მოტივაციას. პირადად მე, უახლოეს მომავალში, საგანმანათლებლო ინიციატივებშიც ვგეგმავ ჩართვას“.

აღსანიშნავია, რომ Glovo არის პირველი კომპანია, რომელმაც წამოიწყო მსგავი ინიციატივა და გიგეკონომიკაში ჩართულ ადამიანებს, უკეთესი სამუშაო პირობები შესთავაზა. ინიციატივის მიზანია, მსოფლიოს მასშტაბით, პოზიტიური გავლენის შექმნა და ინდუსტრიის სხვა მოთამაშეების წახალისება, რათა ერთობლივი ძალებით გაუმჯობესდეს გიგეკონომიკაში არსებული სტანდარტები


არტემ
კოლოსიუკი, Glovo- გენერალური მენეჯერი:

ჩვენ მოხარულები ვართ, რომ საქართველო ერთერთი პირველი ქვეყანაა, სადაც 1 წლის წინ, Glovo- ინიციატივა ამოქმდედდა. იმ შედეგებით, რომელიც ამ დროში მივიღეთ, შეიძლება აღინიშნოს, რომ ამ ინიციატივამ, რეალური პოზიტიური შედეგები მოიტანა როგორც ჩვენ პარტნიორი კურიერებისთვის, ასევე, ზოგადად ქვეყნისთვის.

დღეს, ინიციატივა ხელმისაწვდომია 17 000-ზე მეტი პარტნიორი კურიერისთვის პოლონეთში, მაროკოში, საქართველოში, ყაზახეთში, ხორვატიასა და მონტენეგროში. ეს მაჩვენებელი, მსოფლიოს მასშტაბით, Glovo- პარტნიორი კურიერების თითქმის მეოთხედს (23%) შეადგენსსულ მალე, ინიციატივაკურიერებისთვისამოქმედდება განაში, კენიაში, სერბეთში, ყირგიზეთში, ბულგარეთსა და ბოსნიაში. რაც ნიშნავს, რომ მომდევნო რამდენიმე კვირის განმავლობაში, თითქმის 22 000-ზე მეტი პარტნიორი კურიერი ისარგებლებს გაუმჯობესებული სამუშაო სტანდარტით“.


Glovo- შესახებ

Glovo არის წამყვანი მულტიკატეგორული მიტანის სერვისის აპლიკაცია, რომელიც აკავშირებს მომხმარებლებს რესტორნებთან, აფთიაქებთან, სასურსათო და საცალო მაღაზიებთან. აპლიკაცია, ასევე მოიცავს კატეგორიასყველაფერს“, რომელიც ნებისმიერ მომხმარებელს, საშუალებას აძლევს, შეუკვეთოს ყველაფერი, რაც უნდა. Glovo, 2015 წელს, ბარსელობაში დაარსდა და არის ტექნოლოგიური, ცვლილებაზე ორიენტირებული კომპანია, რომელიც სამხრეთ ევროპის, ცენტრალურ აზიასა და აფრიკის მასშტაბით, 25 ქვეყნის და 1300-ზე მეტ ქალაქში ოპერირებს. ჩვენი ხედვაა, რომ ყველა ადამიანს, საკუთარ ქალაქში, უნდა ჰქონდეს მარტივი წვდომა ყველაფერზე, რაც მას სურს!

Glovo- შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ: https://about.glovoapp.com/en/