პროპაგანდით ჩანაცვლებული ჟურნალისტიკა – როგორ გააშუქეს არჩევნები ტელევიზიებმა

“გაეროს განვითარების პროგრამისა” და ევროკავშირის მხარდაჭერით განხორციელებული მედიამონიტორინგის შედეგების მიხედვით, რომელიც ქვეყანაში ჩატარებული ბოლო სამი არჩევნების პერიოდს მოიცავს, ტელემაუწყებლებში,  ონლაინ მედიისგან განსახვევბით, სადაც პოლარიზაციის მაჩვენებელი მცირება, ეს კომპონენტი წლიდან წლამდე უფრო და უფრო უარესდება. ანგარიშში ნათქვამია, რომ 2018 წლის არჩევნების მთავარი დამახასიათებელი ნიშანი სწორედ არასასურველი კანდიდატის ნეგატიური გაშუქება იყო. ანგარიშის მიხედვით, სადისკუსიო გადაცემებსა და საინფორმაციო … ვრცლად პროპაგანდით ჩანაცვლებული ჟურნალისტიკა – როგორ გააშუქეს არჩევნები ტელევიზიებმა