კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მედიამონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიშის თანახმად, საუკეთესო დროს (პრაიმ ტაიმში) გასულ საინფორმაციო გამოშვებებში ტელევიზიები ყველაზე მეტ დროს ძირითადად უთმობდნენ ან “ქართულ ოცნებას”, ან გრიგოლ ვაშაძეს.
“ნეტგაზეთი” გთავაზობთ მარეგულირებლის ანგარიშში შესული პირველი 10 ტელევიზიის საინფორმაციო გამოშვებების მონიტორინგის შედეგებს როგორც პრაიმ ტაიმში, ისე საუკეთესო დროს მიღმა. ეს არხებია საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველი არხი, აჭარის ტელევიზია, რუსთავი2, იმედი, ტვ პირველი, პალიტრა ტვ, მაესტრო, იბერია, ობიექტივი და კავკასია.
მონიტორინგი მოიცავს პერიოდს 2018 წლის 28 აგვისტოდან 29 სექტემბრამდე.
მონიტორინგის თანახმად, I არხზე საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო შემდეგი პროპორციით დაეთმოთ კანდიდატებს/პარტიებს:
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: ქართულ ოცნებას – 29.77%, დავით ბაქრაძე – ევროპულ საქართველოს“ – 20.8%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 20.2%, სალომე ზურაბიშვილს – 14.2%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
მონიტორინგის თანახმად, აჭარის ტელევიზიაზე საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო შემდეგი პროპორციით დაეთმოთ კანდიდატებს/პარტიებს:
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 37.4%, ქართულ ოცნებას – 30.1%, სალომე ზურაბიშვილს – 15%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 38.3%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 24.2%, ქართულ ოცნებას – 19.8%, სალომე ზურაბიშვილს – 10.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 43.8%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს -21.5%, ქართულ ოცნებას – 16.7%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 29.5%, ქართულ ოცნებას – 27%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 23.8%, სალომე ზურაბიშვილს – 15%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: ქართულ ოცნებას – 27.3%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 24.7%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს 24%, სალომე ზურაბიშვილს – 21%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს-10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: სალომე ზურაბიშვილს – 40.7%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 18.3%, ქართულ ოცნებას – 15.9%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს -15.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: სალომე ზურაბიშვილს – 32.3%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 20.4%, ქართულ ოცნებას – 18.8%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს 17.6%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: სალომე ზურაბიშვილს – 35.9%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 28.9%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 17.3%, ქართულ ოცნებას – 16.7%.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: სალომე ზურაბიშვილს – 31.8%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 28.6%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 21.8%, ქართულ ოცნებას – 13.1% ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 19.3%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 18.6%, სალომე ზურაბიშვილს – 18.3%, ქართულ ოცნებას – 17.9%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს -10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: ქართულ ოცნებას – 18.4%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 17.9%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 17.7%, სალომე ზურაბიშვილს – 17.4%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 30.5%, დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 21.1%, სალომე ზურაბიშვილს – 16.2%, შალვა ნათელაშვილი–ლეიბორისტულ პარტიას – 12.4%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 36%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 23.8%, ქართულ ოცნებას – 12.9%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: ქართულ ოცნებას – 51.9%, საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს – 36.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: ქართულ ოცნებას – 51.9%, საქართველოს პატრიოტთა ალიანსს – 36.1%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე.
საუკეთესო დროს საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 36.2%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 26.3%, სალომე ზურაბიშვილს – 16.8%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საუკეთესო დროის მიღმა საინფორმაციო გამოშვებებში დრო დაეთმო: დავით ბაქრაძე–ევროპულ საქართველოს – 29.6%, გრიგოლ ვაშაძე–ძალა ერთობაშია – 26.5%, სალომე ზურაბიშვილს – 24.2%, ხოლო ყველა დანარჩენ სუბიექტს- 10%–ზე ნაკლები.
საარჩევნო სუბიექტების, მედიისა და არასამთავრობო სექტორის მხრიდან რამდენიმე ძირითადი საკითხი გამოიკვეთა:
საზოგადოებრივი აზრის კვლევის ჩატარების მეთოდოლოგიის სანდოობისა და შედეგების ობიექტურობის გადამოწმება;
მაუწყებლების მიერ ცენტრალურ საარჩევნო კომისიაში არარეგისტრირებული კანდიდატების პოლიტიკური/წინასაარჩევნო რეკლამისა და არასათანადო/არაეთიკური რეკლამის განთავსება;
კვალიფიციური საარჩევნო სუბიექტების მიერ დარეგისტირებული ე.წ. ტექნიკური კანდიდატების საარჩევნო კამპანია.