ჰიგიენური საფენების რეკლამაში ცისფერის ნაცვლად წითელი სითხე პირველად გამოიყენეს

Bodyform პირველი ბრენდია დიდ ბრიტანეთში, რომელმაც ჰიგიენური საფენების რეკლამაში ცისფერის ნაცვლად წითელი სითხე გამოიყენა. ამ ბრენდის დამაარსებელმა კომპანიამ Essity-მ განაცხადა, რომ სურთ დაუპირისპირდნენ იმ ტაბუს, რომელიც მენსტრუაციის ირგვლივ არსებობს.

კომპანიამ კვლევაც ჩაატარა, რომლის თანახმადაც, გამოკითხულთა 74%-ს სურს, რომ რეკლამებში მენსტრუაციას უფრო ავთენტური რეპრეზენტაცია ჰქონდეს.

ასევე შეიქმნა ვიდეოკამპანია #სისხლინორმალურია, რომელიც აჩვენებს ქალს შხაპის მიღების დროს, რომელსაც ფეხებზე მენსტრუალური სისხლი ჩამოსდის, კაცი კი მისთვის ჰიგიენურ საფენებს ყიდულობს.

“მენსტრუაცია ნორმალურია და მათი ჩვენებაც ნორმალური უნდა იყოს”- ვკითხულობთ რეკლამის ბოლოს.

აქამდე ჰიგიენური საფენების მწარმოებელი კომპანიები რეკლამებში ცისფერ სითხეს იყენებდნენ, რათა ეჩვენებინათ, თუ რა მოცულობის სითხის შეკავება შეუძლიათ მათ მიერ გამოშვებულ საფენებს.

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი
ელენე ხაჭაპურიძე არის ნეტგაზეთის რეპორტიორი 2011 წლიდან. აშუქებს პოლიტიკის, განათლების, ჯანდაცვის, ადამიანის უფლებებს და მიმდინარე მოვლენებს. e-mail ellen.khachapuridze@gmail.com