ხელოვნება

Storytelling ბრენდის კომუნიკაციაში – რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალის სემინარული პროგრამა

21 სექტემბერი, 2015 • 1324
Storytelling ბრენდის კომუნიკაციაში – რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალის სემინარული პროგრამა

 

ლეონიდ ფეიგინი ბრენდინგისა და მარკეტინგის სფეროში უკვე 24 წელი მუშაობს.  არის რუსეთის რეკლამის აკადემიის წევრი, რუსეთის არტ-დირექტორების კლუბის (ADCR)  პრეზიდიუმის წევრი, British Higher School of Art&Design-ში სალექციო კურსის ავტორი და Wordshop Academy of Communications-ის კრეატიული ფაკულტეტის კურატორი.

 

რეკლამის საერთაშორისოფესტივალი AdBlackSea ტარდება ბათუმში 2015 წლის 24-27 სექტემბერს საქართველოს მთავრობისა და ბათუმის მერიის მხარდაჭერით.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ის მედიამხარდამჭერები არიან Marketer.ge, რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა, Palitra tv, რადიო პალიტრა, Georgian Journal, CBW.ge, ABW.ge, ipress.ge, ibusiness.ge, Myvideo.ge, Flit Media – ჟურნალები EGO და EGO Men, მულტიმედია-ციფრული პლატფორმა ,,სტარვიზია”, რადიო პოზიტივი, რადიო იმედი, ტელეკომპანია მაესტრო, საინფორმაციო სააგენტო Editori, Leavingstone, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი.


რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ის მხარდამჭერები არიან თელიანი ველი, ბორჯომი, კოკა-კოლა, თიბისი ბანკი.


სასემინარო პროგრამის სხვა მონაწილეებს, ისევე როგორც ფესტივალის განახლებად პროგრამას, შეგიძლიათ გაეცნოთ ფესტივალის ვებ-გვერდზე:www.adblacksea.com


ფესტივალზე დასწრების მსურველებს, ვინც ვერ მოასწრო საიტზე დარეგისტრირება, ფესტივალის დღეებში (24-27 სექტემბერი)  შესაძლებელი იქნება ადგილზე რეგისტრაცია. დამატებითი კითხვებისათვის მიმართეთ: project@vrk.org.ua

 

 

მასალების გადაბეჭდვის წესი